Du får den bedste kundeservice hos Toyota

Det er 18. år i streg Toyota indtager 1. pladsen

Hos Bil & Co er vi stolte og taknemmelige over kåringen - vi gør hver dag vores bedste for at give vores gæster en god oplevelse. Vi lytter til gæsterne og arbejder hele tiden på at gøre det bedre end i går. Det er tal fra FDM og Loyalty Groups AutoIndex, der viser at Toyota-bilejere er de mest tilfredse kunder, når det gælder kundeoplevelsen i salg og på værkstedet. 
   
AutoIndex er den største tilfredshedsundersøgelse i bilbranchen i Danmark, og en undersøgelse som FDM har gennemført i samarbejde med konsulentfirmaet Loyalty Group. Ca. 23.000 private bilejere med en registreret bil fra år 2013-2019 har svaret på spørgsmål om kundeoplevelsen med bl.a. bilen, forhandleren og værkstedet. AutoIndex bliver gennemført én gang om året, og bilejerne skal svare på 120 detaljerede spørgsmål. 
   
Toyota-bilejerne fremhæver blandt andet
   
  • Imødekommende og professionelt personale
  • Troværdig og professionel rådgivning før, under og efter køb af bil
  • Høj standard i show-room og kundeområde
  • Høj kvalitet og service på værkstedet uanset bilens alder
  • Imødekommenhed og problemløsning på værkstedet
  • Overholdelse af aftaler, når bilen er på værksted