Ny Toyota C-HR i 2020

Efter 3 år på markedet og et hade/elske forhold til mange, er det på tide med et lille facelift, en stærkere motor og nye standard elementer! 

Da Toyota for snart 3 år siden introducerede deres nye model: Toyota C-HR, blev mange overraskede over det noget vovede design fra Toyotas side af, alligevel er den blevet en af Europas mest populære!

Selvom mange kiggede noget skeptisk, blev modellen hurtigt en af de mest populære modeller fra Toyota i Europa og Danmark. 2.000 kasser blev det til i lille Danmark og hele 147.000 Toyota C-HR blev solgt i Europa. Derfor ligger den futuristiske bil nu også nummer 2, som en af de mest solgte modeller fra Toyota i Europa, kun overgået af Yaris. 

Den beholder sine skarpe og flotte kanter, men får forfinet sit design både for og bag. Blandt andet med en indfarvet underlæbe foran og en sort blank bagspoiler bagtil, som er med til at forbinde baglygterne og som giver et moderne og minimalisktisk udtryk. Der er nye for- og baglygter med Premium LED-teknologi, hvor kørelys og dynamisk blinklys integreres i samme pærer, så kørerlyset bliver til et dynamisk blinklys, når der blinkes.

Udover det er hele kabinen blevet godt lydisoleret, så livet i kabinen er blevet mere tyst og roligt. Derudover kommer Toyota C-HR 2020 som standard med et nyt multimediesystem, som automatisk kan integrere både Apple Carplay og Android Auto. 

Ny kraftig hybridmotor og forbedret styring!

Som om det hele ikke var nok, er der nu mulighed med at vælge mellem hele to effektive hybridmotorer! Udover den velkendte 1.8-liters hybridmotor med 122 hk, vil man fremover også kunne vælge C-HR med en ekstra kraftfuld 2.0-liters hybridmotor med hele 184 hk.

1.8-liters hybridmotoren kan bryste sig af en CO2-udledning fra blot 109 g/km efter den nyeste og virkelighedstro WLTP-testmetode, mens CO2-udledningen for den ekstra stærke 2.0-liters hybridmotorer starter fra kun 118 g/km.

Den nye C-HR har også fået ændret den elektroniske styring, og man får derved en endnu bedre føling med styretøjet, mens 2.0-liters hybridudgaven udmærker sig ved et nyt affjedringsdesign, der forbedrer kørekomforten uden at gå på kompromis med bilens styreegenskaber.

1/1

Vi benytter cookies for at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Læs mere her.

OK